Viktig melding til alle medlemmer

Tren Smart overtar driften av senteret på Bjørge fra 01.04.2025.

Vi har spennende nyheter til deg som medlem! Fra og med 01.04.2025 tar Tren Smart over driften av treningssenteret på Bjørge etter MOVA. Vi ønsker deg velkommen til en smartere og mer moderne treningsopplevelse!

Viktig melding til alle medlemmer

Tren Smart overtar driften av senteret på Bjørge fra 01.04.2025

Vi har spennende nyheter til deg som medlem! Fra og med 01.04.2025 tar Tren Smart over driften av treningssenteret på Bjørge etter MOVA. Vi ønsker deg velkommen til en smartere og mer moderne treningsopplevelse!

Dette skjer fremover:

  1. Medlemskap og betingelser
    Tren Smart har kjøpt medlemskontraktene fra MOVA, og alle medlemmer kan fortsette sitt medlemskap som normalt.
    Dine betingelser og vilkår forblir uendret. Du trenger ikke å gjøre noe – vi tar oss av alt det praktiske.
  2. Oppussing og nytt utstyr
    Straks etter overtakelsen 01.04.2025 starter vi oppgraderingen av senteret. Det aller meste av treningsutstyret vil bli byttet ut med nytt og moderne utstyr.
    For å minimere forstyrrelser vil det meste av oppussingen foregå på nattestid. Senteret vil holdes åpent som vanlig gjennom hele oppussingsperioden.
    Forvent et gradvis forbedret senter i løpet av de første ukene etter at Tren Smart har overtatt.
  3. Eksklusivitet – maks 400 medlemmer
    For å sikre et komfortabelt og personlig treningsmiljø for våre medlemmer, har vi valgt å innføre en grense på 400 medlemmer.Dette gjør vi for å:
  • Gi våre lojale medlemmer et best mulig treningstilbud.
  • Unngå overfylte treningsområder og kø ved utstyr.
  • Skape en roligere og mer eksklusiv treningsopplevelse der alle medlemmer blir ivaretatt.

Medlemmer fra MOVA overføres automatisk til Tren Smart, og det vil derfor være førstemann til mølla for de resterende plassene. Nye medlemmer som ønsker å bli en del av Tren Smart etter at vi når 400 medlemmer, vil bli satt på venteliste.

Vi tror på kvalitet fremfor kvantitet, og dette tiltaket er vår måte å sikre et høyt servicenivå, tilgjengelighet og personlig oppfølging for alle våre medlemmer.

Viktig praktisk informasjon

  • Frem til 01.04.2025: MOVA drifter senteret, og alle spørsmål knyttet til medlemskap eller andre henvendelser rettes til dem.
  • Fra 01.04.2025: TrenSmart tar over kundesupport. Du kan nå oss på:
kundesupport@trensmart.no
    Mer informasjon om app og tilgangssystem vil komme i god tid før overtakelsen.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen til TrenSmart!

Vi er takknemlige for at du er en del av vårt treningsmiljø og ser frem til å gi deg en enda bedre opplevelse med nytt utstyr, et moderne senter og en eksklusiv treningsopplevelse.

For spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt.
Med vennlig hilsen,
Teamet hos TrenSmart.