Frysregler for TrenSmart
Frysregler for TrenSmart
1. Hva er frys av medlemskap?
Frys av medlemskap betyr at du setter medlemskapet ditt på pause i en bestemt periode. I perioden medlemskapet er frosset kan du ikke benytte deg av våre treningssentre, og tilgangen til senteret ditt vil være sperret.
2. Generelle vilkår for frys
- Frys gjelder kun for medlemskap med løpende betaling (gjelder ikke forhåndsbetalte medlemskap som «Smartest»).
- Frys må registreres via TrenSmart-appen eller «Min side».
- Frys kan ikke registreres med tilbakevirkende kraft. Tidligste startdato er den dagen du registrerer frys.
- Frys gjelder fra dato til dato og kan gjøres én måned av gangen.
- Forlengelse av frys må registreres før utløpet av inneværende frysperiode.
- Ved utløp av frysperioden aktiveres medlemskapet automatisk.
- Eventuelle dager av frysperioden som allerede er fakturert, vil bli fratrukket ved neste betaling etter frysperiodens utløp.
- Bindingstid forlenges tilsvarende lengden på frysperioden.
- Frys kan ikke benyttes i oppsigelsestiden.
- Dersom du ønsker å avbryte frysperioden etter at den har startet, kan dette gjøres, men frysgebyret vil ikke bli refundert.
3. Frysbetingelser for ulike medlemskap
Smart (uten bindingstid):
- Kan fryses inntil 2 måneder per kalenderår.
- Frysgebyr: 79,- per måned.
- Frys registreres via TrenSmart-appen eller «Min side».
Smartere (med 12 måneders bindingstid):
- Kan fryses inntil 2 måneder per kalenderår.
- Frysgebyr: 79,- per måned.
- Frys registreres via TrenSmart-appen eller «Min side».
- Bindingstid forlenges tilsvarende fryseperioden.
Smartest (forhåndsbetalt for ett år):
- Dette medlemskapet kan ikke fryses.
4. Unntak ved sykdom, skade eller graviditet
Ved alvorlig sykdom, skade eller graviditet kan det søkes om utvidet frys fra minimum 1 måned og opptil 12 måneder.
Søknad sendes via TrenSmart-appen eller «Min side».
TrenSmart kan kreve dokumentasjon fra helsepersonell. Dokumentasjonen skal ikke inneholde sensitive helseopplysninger, men kun bekrefte behovet for frys.
5. Registrering og betaling
- Frysperioden registreres via TrenSmart-appen eller «Min side».
- Frysgebyret betales ved registrering av frysperioden.
- For spørsmål om frys av medlemskap, vennligst kontakt oss via TrenSmart-appen eller kundeservice.